nykter lördag- händer inte allt för ofta

När det lixom lättar och funkar igen. Kroppen har stenhårda korta muskler lite här och var som försämrar min rörlighet avsevärt- Men fy fan va Fagersta levererad igår. Och jag ska dit igen, minst 1 gång i år om jag så ska behöva åka själv.. Nacken är det värsta, då jag slog några fina vurpor på den. Bara på den, kan ju vara bra. Men inte när man inte kan röra sig som man ska idag. Lite känsligt ställe..
Jag har lugnat mig nu.. Det finns bra folk. Det är ju bara så att karlar tänker helt annat. Och uttrycker sig som arslen många gånger.. Synd för dom för så tappar dom mig. Bra för mig att dom visare så snabbt. Fruntimmer--- ja dom är då f*n inte bättre heller så vad ska man göra åt saken?
Idag har jag legat på Herrfallet hela dagen i sanden och stekt som sjutton. Det har vart fin fint vill jag påstå. Ätit på tok för tokigt men det var ju lördag oxå så.. det går vara okej. Badade flera vändor och kastade lite boll i vattnet ett par vändor. Kom och gick skönt kacklande folk hela dagen och jag sov nog bort en timma.
Nu åkte jag hem för det skulle bli åska och regn. Av det vart det, hitintills, 5minuter regn som knappt blötte backen och inge en endaste fin blixt. Fusk.. jag som ville mysa med ett glas vin. Nu blir det nog bara att stänga ner burken och sussa i stället. Lika bra går väl det. Men inte lika kul..
 
Hur som så bjuder livet på både det ena och det andra. Jag trivs..
Hoppas på en störtskur nu och kroppen tungt mot madrassen
Kramar//E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer aldrig att behöva åka själv till Fagersta..../M

2013-08-04 @ 10:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0