uttjatat

Jag är trött. Ja det är jag.. Idag vart det sushi. Inte för att jag hade tid eller ork utan för det var det enda som kittlade mina smaklökar av allt jag fick med mig från affären. Och inget av det som handlades användes till det heller.. Jaja, jag förstår mig inte på det här. Nu är jag så mätt så jag måste gå och sova, för jag mår så illa. Och jag vart oxtrött.
Första riktiga dagen efter lite hipp-happ semester. Fick endel gjort. Mycket kackel. Många kramar.ursäktar redan nu alla stavfel.. matkoman gör ögonen extra suddiga..
Idag fick jag det 110bevisat och det känns rätt skönt. Och jag fick höra många fina ord av mina vänner. Imorgon är det städdag, det blev tidigarelagd då det kan dyka upp avstickare den här veckan eftersom det är medeltidsveckan. Hur jag nu ens kunde tänka att det kan händfa nått efter 9. TANTEN är ju trött som f*n.. Hahah!
Det ska bara gå så sakta allt jag gör denna vecka. Få ur latmasken men igång livsnjutarnjuren igen. Det är fina kvällar, jag har toppenfint nästan överallt nu. Det är bara att njuta och hitta formen nu..
 
I morgon ska det oxå:
införskaffas kristallkronerengöringsspray
Överleva dagen
Tvätta, städa och diska
Fortsätta planera in alla detaljer som är kvar att göra här inne i bohaget
Titta över till Mu och se hennes pimpade kök (som jag tar åt mig äran lite för, jag som är galen i blandade färger)
Sen ska jag bara försöka orka och vara glad :)
 
Hoppas ni alla har det toppen där ute och att ni mår sådär bra som bara ni kan!
Lola, du är fortfarande skitsnygg i din mage.  Inget har förändras och jag lovar hojta om det gör. Ser omöjligt ut nu..
Snabbfot, husvagn och gohundar, hur avis får maan bli på dig ;) Tack för alla kramar.
Mia, du gör mig glad. Känner mig inte så ensam i mitt snurriga huvud när du drar igång ;)
Mu, du vet att du alltid ringer när jag behöver dig, men jag fattar aldrig hur det går till
Björn, förlåt för jag inte orkade idag. Ska försöka hårt att bli en bättre träningskompis..
Lasse, en liten mening och du gjorde en tröttmössa varm i hjärtat.
 
Nu tickar Niklas Strömstedt vidare i mina högtalare lite lätt. Sommar, ungdomligt och härliga texter. Sånna med riktig poäng.. från förr..
 
God natt mina vänner//E

Kommentarer
Postat av: Carola

Tack gullet va du är snäll <3
Jag kanske tar och kikar in din lägenhet snart så får du se magen IRL :) ta det lugnt på jobbet nu. Kramis

Svar: Det låter som en toppenidé :))
elinvonfisen.blogg.se

2013-08-06 @ 01:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0