Dec. 05, 2013

'Tjena bloggen!!!' ;) (garvar så jag avlider av alla glada minnen <3 )
Ja, jag lever än. kan ni fatta? jag är stolt över mig själv. rört mig varje dag. hållit mig frisk trotts att massor på mitt jobb är flunsiga och min tappra högra hand T vart hängig, snorig och haft halsont hela veckan. men bara för att jag skriver det kommer jag väl få käka upp det snart.. nåväl, dubbla pass igår och fasta idag har tagit ut sin rätt nu på eftermiddagen; jag är trasig! äta sista målet nu och sen lyssna lite julradio och hoppas energin hoppar på mig så jag tar mig ut och till träningen. vore ju sååå kul..
det är ett j*vla skitväder ute rent ut sagt. jag önskar uppehåll och fortsatt temperatur några dagar nu innan det kan frysa på med 5-10 minus och sen massa snö efter det. ja tack!!! hatar att vara pendlare när det är såhär.
och självklart längtar jag till den kalla vintern med en meter snö. jo jag är en av den vrickade delen av mänskligheten som vill ha det vita. är säkert barnet i mig som styr den frågan. julkänsla! snögubbar, fina kort och nått som lyser upp i det här kolsvarta grådasket som är nu.. och så vill jag kunna åka iväg och ge mig själv en till chans att lära mig stå på en bräda. det kan inte vara omöjligt!!!! ska se till att prioritera en peng på det nu i vinter. (ihop med att lägga undan till solresan ofc. har jag sagt jag ska leva på nudlar för att få ut alltet av mitt bidrag denna vinter?!) ta med mu's kottar och få en lektion i skridskor och ta en sväng på min pulkamadrass med såklart! ge mig tjäle, is på sjöarna, bjällror, billiga liftkort, snö, ENERGI, en fortsatt kuddig rumpa att landa på, en hel kropp, stadiga minusgrader och allt annat bra på vintern.
Denna helg ser soplugn ut. eller? det är iallafall bara en söndag inbokad med badhusbus, pyssel och sen en avslutande vattengympa. tror det inte var så många gånger kvar.. så jag är nöjd. oplanerat är bra! ta hand om min kropp och fokusera på att inte bli sjuk är lagoma mål! ser ut att bara vara lugna helger framöver förutom julfesten. sen är jag bara bara ledig och det är en j*vligt skön känsla för mig..
nej nu somnar jag snart. ska nog unna mig en pn på en 10min. sen blir det röja klart eller träna. ingen panik, jag orkar inte mer panik å stress. det räcker med jobbet..
kramar om//E
'-' hero '-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0