Dec. 10, 2013

det är ingen mansförkylning. det är inte döden... jag kommrr att överleva. iallafall fysiskt. men psykiskt täääääär det här. jag vill ut bland dem som i vanliga fall delar mina dagar med mig. såhär? aldrig!!!! jag har ont i halsen och hostar upp äckel. näsan har typ lagt av (tack och bock) men feber upp å ner och ömma leder. jag vill ha energi och tjäna mina pengar, gå på mina träningar och busa med mina vänner. jag blir galen på det här. sätter sig i skallen på mig..
men jag är stolt att jag körde tills jag stupade. att jag gymmade och kötta på med att vara mitt träningsglada jag!! så det var väl dax att vara liggandes nu eftersom det slog ut mig. tänkte efter vad jag gjorde igår. det var gå upp, klä mig, ligga i soffan, steka pytt i panna, knyta några grankulskulor, sovit och ja.. drockigt te och vatten. thats it! jag är slagen i fejjan med faktat, jag ÄR sjuk. och med det sagt ska jag nu berätta att idag har jag gjort om 'påväg till jobbet duschen' till ett svinhett bad kl 6 i morse. där höll jag på att somna.. så nu funderar jag på att somna i soffan till 'jag vet att du sover. känner värmen från din hud. bara doften gör mig svag..' framfört av Kent , som spelas på Musikhjälpen just nu.
ta hand om er där ute! lev fullt ut, hela tiden och ta hand om er. ni är det viktigaste ni har och ni är er egen reklampelare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0