Dec. 27, 2013

kan vi inte allihopa önska oss snö? jag vill så gärna ha snö, ligga och göra snöänglar och åka pulkamadrass. bygga en snökoja och åka efter traktorn/bilen. jag bor i Sverige och där är det 4årstider. jag gillar dem alla på olika sätt. så ge mig nu snö så jag hinner bli trött på det innan det är dax för vår och värme igen. idag var det ju som en sån där sommardag som gör att alla glömmer alla de soliga dagar som varit innan.. det är december. för bara några år sen minns jag ett nyår med snö, blåmärken, tårar och god vän. jag vill bara minnas snö och god vän.. (är det att förtränga eller gå vidare?)
Nu skratta lite och sen hem å sova.. i morgon monsterpromenad och en god vän på middag. blir en bra dag..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0