Dec. 27, 2013

Hej! jag heter Elin och jag tänker för mycket.. (hej Elin) Jag tror att det finns meningar med allt som händer i ens liv. jag tror att fyllan gör dig mer sann mot dig själv. jag tror att jag av allt tänkande kommer vara gråhårig innan sista december.
jag vet hur och vem jag är och jag förstår inte hur du lyckades få med mig. eller jag förstår att det inte var så svårt egentligen, men jag trodde aldrig att jag skulle erkänna det. Tajming? finns inget sånt ord.. måste ju helt klart tacka mitt glada jag för att det fylls på med nya saker som kommer skava hål i mitt huvud medans tiden går.
vad jag kommit fram till sådär långt av tänkand? att jag måste vara ärligare mot mig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0