Dec. 29, 2013

kanotpolo- skitkul! Matchspel 1, 5timma och mycket spel med tjejerna. otroligt klumpig i 'min' gekko men i fart ger jag mig då INTE. Kul var det. mer matchträning; ja tack!
Yoga- helt enkelt det bästa pröva på valet på länge (räknar inte in handbollen) det slog hårt med en underbar instruktör som jag kunde packat med mig hem. jobbigt, befriande, lugn musik och ja, yoga är fred kärlek och harmoni för kroppen och jag är som klippt och skuren för det. love it!!

sen har jag glott på 3 chick-flick, diskat, handtvättat kläder, prövat funktionen på mitt nya kap; symaskinen och pratat med min familj. I morgon fyller min mor år. hela 49 stycken. jag önskar jag kunde ge henne allt hon ville ha i världen, men hon skulle aldrig vara nöjd. så istället hoppas jag hon får tillbaka lite förnuft och lite ny energi i allt i livet. det behöver vi alla ha med jämna mellanrum..
'det är alltid lättare att stötta andra än sig själv..'
Om jag fick önska vad jag ville i dag skulle jag önska att alla mina nära fick vara lyckliga. det skulle vara den största lyckan..

Nu ska det sovas för i morgon är det jobb på planeringen!
Ta hand om er//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0