jag önskar lite snö och varma kramar

vart helt okej sömn, skrapar nog ihop 8fantastiska timmar, och idag känns ledigheten förbannat underbar och precis på rätt ställe :)
igår vart jag smsad på en spontanare av klass! lite fundersam, massa smickrad och glad går tankarna från solsemester till vin. från fjärillar i magen till flygplanslandning. från värmen på en sandstrand till nyfikenheten över en ny människa. det är mycket i mitt huvud nu! men just nu är det bara bra och spännande saker, så jag tänker inte sätta stop. jag tänker bara hoppa på vågen, hålla balansen och se vart den tar mig. försöka att inte tänka sönder allt. försöka.. hårt! men endå, kan detta faktiskt bli bra och funka i våra världar? den fnittrade tanken kan jag inte släppa..

Nu kliva ur sängen, prata med Mu, gå en promenad med massa musik och bara greja runt tills senare! japp! jag är magkrampsnervös redan, men det ingår å gick ju bra sist så :)
kramar om//E

Kommentarer
Postat av: Björn

Solsemester!!!! Sola, bada, dricka pepsi, äta vid poolen, surfa, sova, ja helt enkelt ha semester!!!!! Skicka upp nya ljusgrejer utan Niklas å Lukas namn :p

2013-12-21 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0