lullar på

1+1 blir konstigt nog 2 idag med.. i min mattevärld.
Monsterpromenaden är gjord och nu går jag runt med musik på hög volym å bara troser och tröja för att pyssla runt lite allmänt i mitt hem. Det är endel saker som ska göras men får se hur långt jag ev hinner idag. Ingen panik egentligen. Jag har ju semester till på måndag. Haha! Bara tvätten som ska göras (ligger 3 veckor efter där) kl17. Himlen är rosa-blå och solen påväg ner. Jag har varvat ner i badet och efter att jobbat i en timma tillslut fått i mig en brunch. Vill inte sitta still, är inte hungrig och kan inte sova.. en spiral åt fel håll. I dag flyttar telefonen ut i hallen nattetid, matschema ska skrivas och började äntligen att röra på mig på min ledighet. Frammåt det bär för varje minut (trallar)
Inatt ringde ett nummer å väckte mig i mitt underbart jobbiga viloläge. Det är helt fantastiskt.. Hur svårt kan det vara? Jag har NOLLTOLERANS!! Låt mig vara snälla du.. Jag orkar inte!Hur många gånger ska jag behöva säga det? Jag är så satans pantad när jag sover så det är därför telefonen inte längre har inträde i mitt sovrum. Finns väl ingen vättig människa som ringer kl 2 på natten?
Min 30dagarsutmaning har äntligen tagit sig till dag 2 och det ska bli så härligt med träningsvärk och få se resultatet. Jag saknar gymmet på jobbat(som säkert försvinner snart tyvärr) och på jobbet väntar min å L´s idé med "gå-lunka-kuta"gruppen som vi vill slå igenom. Det finns mycket bra längre fram längs vägen.
Och på tal om det är det dax att kolla ekonomin och se om det blir en spontansemester nu i feb. Det vore som jag skrivit tidigare helt jävla underbart men med nyköpt bil och min lön är jag inte säker på att jag har så mycket att röra mig med. Har inte så stor koll.. Så nu måste jag skaffa mig det för en stund!
Håller tummar och tår
 
Ta hand om er där ute! Er själva och era närmsta//E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0