närmar mig lite ledigt

och (hör å häpna) jag ser nog faktiskt fram emot det oxå! det är dock bara en vecka, men det är bra mycket mer än vad jag brukar ta mig för att ha. planen är motion, vila och infall i vanlig elin-anda.
jag ska väl tacka för att jag inte tog å följde en paddlingsvän uppåt i landet å hälsa på golligocken i helgen oxå, för han har ju en inneboende redan. utan att säga nått.. rackarns vapendragare. så nu känns valet att vara hemma ännu bättre!

Nu ska jag damsuga, bära ut sopor och skriva julkort hela kvällen. asskönt! hoppas kunna sova några timmar inatt med.. börjar ju få ihop närmare 5 i stöten nu. ha ha, hopplöst!

kramar om/Lilla E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0