Tur man inte är sjuk så ofta

För nu har det gått ett dygn och jag får snart spatt..
 
Inte ett smack bättre! Jaha, då blir det en dag med TE i mängder och hoppas på den! Kanske skulle tvinga iväg någon att handla nått gott men har nog det viktigaste hemma. Så har ryggen givit upp efter dessa timmar av olika sitt å liggpositioner som ägt rum efter 16 i fredags.
Tråkigt på alla roliga planer jag hade för idag.. riktigt illa. Jag skulle ju få ha pyssel med en hög ungar hemma hos mig, julmusik, stämning, pappersbitar och lim. En perfekt Elin-söndag. Men nix, jag tänker inte smitta alla för att jag har kul. Och dessutom, hur äcklig känner jag mig inte?! Blääää
Men visst, jag kan gärna vara sjukskriven några dagar för på måndag drar ju musikhjälpen igång. Men plånboken bli så ledsen, det är ju det oxå. Och allt som spritter i kroppen under det här äckliga förkylningen. Musikhjälpen lixom.. som jag längtat! Måste fixa min telefon och hoppas det går att lyssna på jobbet. det vore verkligen guld det!
Nåja, mer musik.. massa mer musik och fördriva dagen med de som jag faktiskt älskar.. musik, bilder, planer, rita och film..
Hoppas ni har en bra söndag mina vänner!
// Barfota E
 
Ps: Jag älskar den här. Kommer alltid alltid att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0