vilka ord är valda

jag har träffat nån! eller jag tror det här är det tillfället när man kan använda dom orden för att förklara en situation mellan 2 människor. JAG har träffat någon.. och nu hoppas jag väl bara på att han träffat någon med och såklart att 'någon' är just jag.
jag hoppas han vill träffas mer och att jag får lära känna honom mer. mycket mycket mer. ställa alla frågor som rusade min puls och hur som och vad som än sägs gör mig generad. jag blir så lätt generad och när han ler tappar jag bort mig.. hi hi!

jag lever på detta, skjuter sönder luftslotten som dyker upp och ser vart resan bär.. kanske kan lossa på bubbelplasten och faktiskt släppa in någon denna gång!? får se..
kramar om//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0