5 minuters klagan..

vad är det dom vill ha? i grabbgängets goda umgänge kvinnan som lyder och aldrig får nog av hans kropp. på jobbet den där bitchen som alltid säger nej till roliga jobbsaker och tvingar honom att vara hemma för hon klarar sig inte utan honom. och mest som alltid lagar all mat, städar och ligger hemma och väntar i sexiga underkläder.
är de deras drömkvinna egentligen? för är det så är det nog rätt bra att gå ut med det..
drömmen om den där perfekta stenrika hemmafrun som alltid håller sig fräsch och sitter hemma och längtar efter bara honom.. hon som alltid räknar med att vara snäppet efter polarna och intressena. hon som inte vill ha barn och aldrig diskuterar jobbiga ämnen..
så hur är det? när är ni kära?
jag menar jag vet vad jag skulle kunna göra för kärleken. men är du kär i mig? är det brunnsbotten eller sjärnstop? är det sommargräs eller isgata? är det en intressant flirt eller ett trist tidsfördriv?
jag skulle lätt slå ut mina framtänder för att få rullas in på en bår till dig. eller göra ett nybygge som du fick bygga så jag kunde be dig flytta in när du är klar. eller varför inte ge dig det bästa du vet alla mina vakna timmar bara jag älskade det lika mycket som du..
jag har träffat en kille i mitt liv som bokstavligen tackat nej till en trekant. ett ärligt svar som jag accepterar. men en. är det bara en kille som inte har den våta drömmen?

så, vad är det dom vill ha?
dom där vi inte kan leva med, men heller inte utan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0