hur ska jag nu kunna somna??

jätte trött och rätt nöjd endå med allt jag gjort idag trotts motgångar. prövade soffan en halvtimme nyss och la mig och kolla fejjan en sista gång. synd att jag kollade det där klippet säger jag bara...
hur i helvete ska jag kunna somna? och om jag somnar, jag kommer bli besökt i mina drömmar av dom där jävlarna jag vill slippa.. fabian vad illa det här blev. spö åt puckon som lägger ut söta fantastiska barn som jag vill titta på och får 10åringars mardrömmar av då det inte är annat än en skrämselvideo.
blä. helt plötsligt vart jag onödigt ensam och övergiven i mörkret.
*ledsen*


hade behövt en riktig sån här nu..

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Du får låna hem honom. En "riktig" björn vid sängen skrämmer bort ALLT säger jag bara.
Dock ej baciller har jag märkt...men det verkar ju inte vara nåt som biter på sånna... :/
Kraaaaam

2013-02-07 @ 22:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0