innebandy är härligt

det händer saker hela dagarna. jag skulle vilja minnas mitt lösen hit så jag kan logga in på datorn och skriva av mig en novell eller två. glad, ledsen, busig, besviken, trött..
orkar inte med några lekar! jag vill bara få vara jag.

snart kvällens träningspass. skulle verkligen behöva raka benen. det får bli i duschen ikväll. har gjort en ny träningsmusik-lista när jag kom hem. kokat ägg till i morgon och nu känner jag att jag vill ha vatten. behöver dessutom skaffa trådlöst så jag kan dunka med lurarna på så jag kan skaka loss på riktigt någon gång.. och chocken när jag tittade på uttagskvittot. jag trodde jag skulle svimma. men det rättar jag till när
jag betalar räkningar och skulder ikväll.. Tihi!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0