jag är redan vaken!!

Yes!!
jag lever. visst inte helt frisk. men jag vaknade av mig själv nyss och var inte död. jätte skön känsla. svullnaden har flyttat från ögonen till näsbenet. mycket vackert!! men bara jag har mer ork idag så blir det jobbet i morgon. idag ska jag byta gardiner. thats it! (det är tillräckligt jobbigt..) och virka såklart. kanske kommer någon vart idag och inte bara somnar.. tvätthögen är enorm och garderobsdörrarna spanar in mig. jag orkar inte. jag är ledsen..

nått kul då! jag och mamma slog fast ett datum till petterssonsk släktträff. det är inte dåligt. hoppas alla hakar på. det vore jätte jätte kul :)

nu vart jag hungrig oxå.. får bli en Elin special. det vill säga: det jag hittar i kylen!

kram på er//Elinen







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0