Ny dag och dessutom fredag

Härlig fredag! Gymmade på morgonen, jobbade, hamnade på lunch ute med härliga och dessutom mer jobb och skratt! Det var en bra dag. Och jag fick ett giftemåls aha, sånt är alltid trevligt!! Mer!? Jag lärde mig väl ännu mer om andra människors sätt att säga saker, manipulera en och ego tänk. Finns massor att lära varje dag!!
men kl 15 hade jag skrattat för mycket på arbetstid och gick hem. Nu städas det. Eller exakt just nu ligger jag i soffan hos Mu en stund. Barnen har vart en stund hos mig och nu äter familjen vofflor!

Kramar om//Elinen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ge mig lite gym-energi!!!! Jag får inspiration i små doser då och då, men de kommer vid fel tillfällen som nu när ja tar på mig fin-kläder (men då har ja ej tid att träna....
Jag vill verkligen lyckas med mitt mål!! Får bli lite kost och tränings tvång under en vecka och få bort sötsuget så går det nog vägen sen!! :D

2013-02-15 @ 18:01:39
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0