Sådär lagom mör

Nej mina kära läsare, det händer inte så mycket här. Försköker skapa mig rutiner på livet i detta nu och hinner inte så mycket mer än att jobba, äta, träna och sova. Jo, facebookar gör jag ju med. Men det räknas inte riktigt. Fast det med stor sannolikhet och i högsta grad gör just det, räknas!
Jag har ett stort och brett brojekt som just nu tagit upp hela min vecka. Det är ärligt, egoistiskt och stakt.. Men även nått som gör att jag blir straffad på andra vis. Iställe för det ena blir det sura minar, elakare korta pikar och människor som runt om ännu mindre förstår vad jag är för konstig filur som tänder på alla sylindrar samtidigt och ärligt står för att IDIOT ÄR IDIOT!! Som denna människa behandalar oss (även om det är med charm och ett leeende) så skulle vi aldrig ta det av någon annan. 8 av 10 kommentarer är rent elaka och förolämpande. Denna har som så många andra för länge anstälda något äckligt frikort. Varför? Jo, folk lyssnar.. Är enkelriktade och manövrerade.. suck!
Nu liiite mer jobb!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0