sömnen hjälper inte

jag kommer bli tokig om inte sömnen ger mig energi snart. jobbet gav mig nummer nummer nummer på skallen. sen problem att hålla ögonen öppna på ett 3timmar långt möte som bara var plågsamt. 3timmar, hur tänker man?
kom hem lite tidigare och åt och sov, utan problem en halvtimma. sen vart det panik att hitta mig till årsmötet på Bivur i vanlig ordning. blöta skor efter att fått igen efter lite bus och ingen jacka som var lång så det vart fin kläder. nya älskade skor och min fina långkappa. bra och varmt klädval. synd jag klär upp mig så sällan så jag nästan aldrig bär den utstyrseln bara...
på årsmötet vart det överraskade nya ansikten invalda men allt gick smärtfritt och bra. allt blir nog kanon!! sen tröck jag en semla och vart trött igen. bestämde mig för att iallafall gå hem så jag rört mig lite idag.. skön promenad! nu är jag värld att sova. gott och länge!

dagens bästa: vårkänslan och fjortispirret av att moppen åkte förbi och brummade och luktade gott.
dagens sämsta: disciplinen!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0