Efter 11 timmars oslagbar sömn

.. med en träningsvärk som får kroppen att vara tung som sten mot madrassen. Härligt helt klart! Somnade tidigt igår och vaknade bara en gång och det var skrämmande nog av någon form av monster-snark. Började asgarva, vände på mig väldigt mödosamt och sov vidare. Nu står Madde i köket och gör frukost. Jag ska äta, diska från igår och sen dra på loppis en stund. Sen är det Ikea säng på schemat. Kanske MF tittar in. Annars är det jag, pappas skruvdragare och alla miljarder Ikea delar med massa musik som står för festen!
Jag klurar nå grymt på landslaget just nu. Det är viktigt för mig att satsningen blir på riktigt om jag bestämmer mig för det. Jag ligger satans efter nu sen jag tog uppehåll och vart borta, plus att det måste bort kilon för att kroppen ska klara spelet.. Så satsa eller inte satsa, det är den tunga frågan.
Sen har vi bilen som måste hittas.
Så vart husvaktandet inställt, för Bruces skull..
Så ja, det var allt för nu!!
Ha en bra helg!!
Kramar om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0