Försöker bryta trenden

Men det börjar vara liiiite mycket nu. Bilen vägrade starta.. Energin är tokslut efter jobbet och färgen måste upp på väggen! Det rann över och det fanns inget som riktigt kunde rädda det på hela dagen. Jag ville, men det gick inte. Vad jag behöver är att släppa på stoltheten och idéen om att klara allt själv. Men jag vill inte.. Snart kanske det är för sent! Men jag vill själv. Jag vill.. Jag skadar bara mig själv och skylla mig själv. Endå inte kul! Nu ska det bli klart. En del iallafall. Får ta bilen sen.. Vad det nu finns för sen att gå på..

Aja, fredag i morgon. Pappa fyller år idag och jag ska på försök 2 klara av att inte bränna sushiriset. Jag ger mig INTE!!!!

Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0