Landslag?

Satsa eller inte, det är dagens stora fråga. Måste bestämma mig snart..
Målade till halv 10 igår. Det är för sent, jag är trött och hade tänkt mig sova innan 9o. Det blir aldrig som jag planerar, så idag är det inga planer. Vet vad som måste göras, det räcker nog..
Innebandy med jobbet och i morgon satsar jag på cirkelpass, oxå med jobbet. Det och promenaden i söndags är allt jag rört mig denna vecka. Ännu en anledning till att se till att bli klar med stöket. Det är kul att måla, jag älskart! Men jag vill inte döda den känslan helt..
Nej, nu upp och igång. Ska se om jag hinner göra matlåda oxå. Så upp och igång. Idag hoppas jag få sova mer..
God morgon!! Kramar om//Elinen


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag funderar faktiskt på att de kan vara bra, ett år av helhjärtad satsning på paddling, du jag och Sarah tillsammans!! Bli smala, bli starka, bli sveriges bästa, umgås med gemensamma mål :) jag tror jag är på ;)

2013-01-09 @ 15:47:33
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se
Postat av: Anonym

tror inte ni blir bättre än mig, även om ni slår ihop er =P
Länge sen jag läste här nu. verkar gå bra med lgh iaf=) Kul med projekt och målning kan du ju ;)

2013-01-19 @ 11:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0