Snabbis

Hej!
Jag lever, lägenheten går frammåt, sover och står där nu och allt rullar på. Är trött som ett as, maten går bra, träningen ökar och tröttheten med. Det som är trevligt är att livet rullar på bra. Kul på jobbet, bus och j*vulskap.
Har dessutom hittat en bra hemsida Ridestore.se
Härliga kläder som sanrt kommer hänga i min garderob. Kosta vad det kosta vill!!!
Så det var nog allt för nu. Stressen rullar på, magsjukan sprider sig och bilen har vart ut pa sladdrunda alá Stef på lunchen. Härligt värre!!
Nej men jobb åt filket, här har jag inte tid att sitta hela dagen. Massor att göra och ingen tid..
 
Hoppas det är bra med er där ute mina vänner.
Snart har jag dator och internet och kan skriva av mig dagligen innan läggdax igen.
 
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0