Som om jag bad om det..!?

Ligger på Mu's säng och har ont. Japp, tror jag bad om det. 2 innebandy träningar dagarna efter varandra var inte det min rygg önskade eller klarade. Och det ser inte bra ut för min framtida satsning. Åter igen; jag ropar hej och det blir fel. Men kämpar på.. Jag ska detta och tänker inte ge upp. Armhävningar, situps och rygglyft dagligen är uppbyggnadsteknikens grund.
Nåväl, börjar fundera på Snabbfotsstilen. Men jag satsar lite till på att förståndet kommer med tiden ;)

"Den ofrivillige bloggaren", vi vet inte om SM blir i Halmstad än. Om vi får samma plats som vi hade när du var där har jag hört rykten om att vi tackar nej och åker till Luleå istället och dissar Sm-veckan. Men som sagt, inget är spikat än.

I måndags var det invägning och jag kan stolt berätta att jag tappat 6 av de 15 kilona jag klamrat mig fast vid det föregående utlands året. Så mitt mål vart 10 kilo till sista juni. Vadslagningen är igång och K ska få rå spö. Om det går lika bra som det gjort hitintills så borde det kunna vara klart redan i maj :) Men det blir inte lätt och att samtidigt se till att äta så att kroppen kan bygga mig sega muskler att paddla med. Det är ett jävla givande och tagande det där..

Lägenheten står efter torsdagens färdigtapetserande väldigt still.. Har inte orkat! Tanken är att garderobsdörrarna ska upp i helgen (behöver målas klart) och en tripp till V-ås för att bestämma fondväggen som är det sista "lilla" som ska göras i vardagsrummet. Planen är att tvinga Mu köra dit. Ska spana på lite inspiration nu och förhoppningsvis köpa grejerna jag behöver. Funderar starkt på att göra jobbet själv och inte lägga mer tyngd på min familj. Allt blir ju så tokigt när man jobbar till 4a. Sent och j*vligt..

Ja, det var lite om vad som händer runt mig just nu. Är mest glad..
Det enda jag önskar mig mer av just idag är innebandycoachning. Jag vill bli bättre. Ja, jag är äckligt glad och pepp vad det än är för ställning. Och NEJ, vi kommer inte bli nått bra lag om vi inte kan prata med varandra om spelet och vad vi behöver som pepp, hur vi kan hjälpa varandra eller vad vi måste förbättra. Kommunikation!! A och O i lagsport. Annars kan vi satsa på att spöa varandra på poker. På nätet!!!!!

Hi hi!! Spya..
Kramar om//Elinen


Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Haha!! Snabbfotsstilen!! Funderade en stund på vad det kan vara...kom fram till att det måste vara förstånds-löst tänkande =)hahahaha...

Helt enig om lagsportandet.

2013-01-22 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0