Ta hand om mig själv

Det är en sån helg.. denna helg är min!!
Det har redan stötts på hinder, idiot drag och annat men just denna helg så är det skrika ut skiten och gå vidare. Orkar inte bära på saker som inte är mina. Vill bara bygga upp mig igen och känna och hitta tillbaka till den glada och positiva Elinen som funnits där tidigare. Inifrån och ut. På riktigt!

Idag tackade jag ja till landslaget och har börjat min Mario cart-karriär med tok galen förlust med tillhörande golv släp. Det var ju svårt!!! Men bernergos, snabbfots familj och hon själv i det fina huset med det underbara läget var underbara. Luften var frisk, solen sken som besatt och det var bara helt enkelt tummen upp så att säga.

Vet inte vad jag ska skriva mer riktigt. På måndag ska jag väga in mig för första gången sen jag var i Affe och tävlingen mot K startar. Fram till semestern. Procent, minst 12 kilo. Kan kommer få däng, jag motivation och nu är det bara att gasa. Träna, bygga och må bra är målet med mycket just nu!!

Så, P3 guld och somna i soffan med familjen nu.
Kramar om//Elinen


Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Tack finaste, bästa Elin för igår. Du förgyllde vår dag :)
Och så kommer du tillbaka...ofta...tycker vi :) Pözz

2013-01-20 @ 09:29:05
Postat av: Den Ofrivilliga Bloggaren

Då kanske vi ses på SM i Halmstad igen?

2013-01-22 @ 17:07:06
URL: http://denofrivilligabloggaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0