Träningsvärken ger mig energi

.. men smärtan säger åt mig att sluta.
Jag säger nog fuck off åt det just idag. Jag ska bli seg som f*n och jag ska inte ge upp. Jag ska bli grym, klara mina mål och jag ska göra det med de människor runt mig som förtjänar det. Ingen mer energi på skit.
Det kanske låter som jag har tok mycket energi och sovit gott så jag är pigg. Men så är det inte! Jag vaknade kvart över fem, efter att ha sovit Max 7 timmar (inte så mycket för mig..) och kände mig motiverad. Igår var en riktigt bra dag på jobbet. Prat med chefen, roliga krig och tjafs ihop med nya som gamla bekantskaper och innebandy med hela 18 pers. Skitkul var det!!! Stor plan, ingen syre (måste vara fel på lokalen) och benen han inte med tanken, nu igen! Kändes lite som en åter start på vägen mot alla mål. 7cm på mindre än 2månader, och då har jag inte hunnit träna, sovit dåligt och bara lagt om kosten lite. Trillat dit på chips minst varje vecka och endel kebab. Men nu är det andra bullar!!
Snor kramar! Är glad! Kollar hur människor funkar, ler åt toket och känner av min plats. Ska stå på godis-platsen idag med. Det är kul det här!! Saknar dock lite med såklart, men det funkar. Chefen funkar, under chefen funkar och vännerna funkar. Jag har fått mer kraft, mer hull på benen och skinn på näsan. Vi har det rätt bra. Dock ska det bli bättre. Det har blivit så mycket skillnad mot det bättre sen jag åkte, dock är det långt kvar oxå.. Snabbfot blir mest saknad då hon hamnar så långt ifrån mot vad hon vart. Men vi löser nog det med. Bara hon mår bra snart go-gumman!! <3
Nåväl! Energi i de ömmande musklerna och lite jävlar-anamma till ryggen så lyfter vi ur den här kroppen ur sängen.

Kram på er!! /Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0