Morgonen efter att ha grejat hela natten..

och jag är vaken 05,15.. Jag förstår mig inte på mig själv ens, hur skulle jag kunna begära att någon annan gör det? Så jag gör det inte.. Jag bara kliver upp varje dag och är beredd att lära mig världen och mig själv nått nytt, varje varje dag.
Att få frågan "vad är det för blick du ger mig?" är mitt dilema just nu. Ja, hur ska jag veta det? Om jag visste hade jag sagt det. JAG LOVAR! Och så länge jag inte vet det så är det nog inget speciellt. Borde inte vara iallafall.. Jag är nyfiken på människor, hur dom tänker och vad dom säger. Det är min lilla skada just nu. Jag "flexarmitthjärta" som det så vackert kan heta tydligen. Inte för att folk är världa det. Mer för att det är ett bra sätt att lära känna någon och se vem det är. Genom att vara nyfiken. Kan tänkas vara rätt dålig på att vara nyfiken egentligen. Fast det är nog det bästa ordet endå. Jag skulle som många andra behöva se på mig själv, men i sommar är det tydligen inget jag vill syssla med. Jag själv är tråkig och att tränga in i nåns hjärna med massa frågor är betydligt roligare än att planera morgondagens kaloriintag eller vad mina vänner ska göra på sin semester i veckan.
Jag hatar att jag jobbar.. Och den som bara försöker säga att detta vart en dålig sommar, som förra... Ja, jag orkar bara inte med den! (mycket mer kan jag väl inte göra åt saken)
Hur som så blir det både lyft och slag på att vara jag just nu..
"Hitta dig en bra kille nu, det behöver du!"
Jag hade en lösning på problemet igår. Tror jag.. Detta fick Mia:
"Alla är nötter, det gäller bara att hitta rätt nöt vid rätt tillfälle så blir det bra"
Den låter rätt logisk. Jag är klok ibland..
 
Men nu ska jag sluta sitta här och plita ner bokstäver till min egen lycka och se klockan bli tråkigt nära jobb och solen bara stiga på blå himmel. Önskar så att jag slapp jobba denna vecka med. Skulle göra mycket för att vara ledig 2 dagar.. Flexibilitet på den övriga världen? Vad är det? Haha, jag fick iallafall nästa vecka så lite glad ska jag vara!
Kramar om//E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0