Sommar i Mellansverige

Ska börja med att ursäkta vädret vi har här idag. Varför? Jo jag tar nämligen på mig ansvaret! Jag har just denna dag semester!!! Det var väl svar så det klarade sig va? ;)
Sen så vill jag berätta att min frånvaro är telefonbris just nu. Badade nämligen med min S2a förra veckan och den ser aldrig ut att se dagens ljus igen.. Blir att köpa ny såfort jag kommer iväg. Idag kan bli en bra dag för sånt, om jag orkar..
På schemat ligger även baka och pimpa iordning lite i lägenheten så folk kan komma på fika på torsdag om dom vill :) Jag är nog rätt trött då jag vaknade inatt av att jag blödde näsblod. Så det är snart som man var liten igen.. förutom att jag bor själv.
Nästa lördag ska jag ha en liten fest för den som vill!! :)
Nu ska jag göra ett ryck här på landet..
Kramar om//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0