semester är ordet..

att spring mot målet 24 7 är inte nått som lockar. jag tog faktiskt riktig semester i torsdags.. inte från mina vänner och familj eller träning. men från mitt jobb. det har väl aldrig hänt. och för visso kan jag ju trilla dit fortfarande. det är ju 1,5 vecka kvar.. ;) men känns inte så just nu och det är härligt. visst tänker jag på det, både med sorg å glädje, då det är några som har sin sista vecka nu. några kommer jag sakna sönder... andra drar jag en lättnande suck åt!
Ligger och steker sönder mig i solen för andra dagen denna veckan. det är här jag trivs och mår bra. vid vattnet i varma solen. tänker som vanligt en massa men inget djupt. låter bara livet rulla på nu så fort och smidigt det bara kan.
i helgen är det tjejmys och lite andra idéer som vi får se hur det går med.nästa vecka blir det en ny tagg..
måste beställa hem en klänning oxå.. viktigt viktigt! nu snart bär det av hemåt :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0