Soliga dagar..

Det är långa dagar. Jag jobbar förmiddag 6-15 och kan väl ärligt erkänna att det inte funkar så bra för mig. Jag tror största problemet är att vi har träningsstop och att jag inte orkar röra mig på flera dagar. Vill bara sova.. Mår illa av viss mat. Är konstant hungrig. Totalt slut i kroppen och får sockerrus av minsta lilla.
Sen tar det mycket att bli totalt jävla piss dissad, så är ju helt klart sanningen. Men inte så mycket att göra åt där heller. Bara ta tag i sig själv och resa sig upp stark igen. Detta ska bli den busigaste sommaren på länge. Golligocken har bokat in mig så dit drar jag en helg. Björn lockar med härliga poolbilder, måste leka med henNe. Kackel!! Mia drar i bad och party. Snabbfot i hemlisar som jag bara njuter av att tänka på. (avis) Lola ska snart ingå i tjejmyset på Herrfallet som jag ser så fram emot. Hon med fina fina magen (avis igen)
Ja visst händer det saker, det gör det!

Kramar om//Elinen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0