påväg nu..

Sitter i baksätet i bilen med fötterna över våra paddlar och fryser lite om tåna. Jag har pratat och pratat men nu ger jag mig. Jag är trött... Han en snabbdusch och så innan det bar av. Vaknade när klockan började ringa 2, men lyckades inte komma igång förens 45minuter senare. Lite ont om tid där.. Men det gick! Vinkade till Melon som körde maran som vanligt och tänkte efter för att se om jag kunde komma på nått av allt jag borde glömt.
Sitter en kanot på taket och bilen kör fort. Åker förbi Scandic. Inte långt kvar. Jag är åksjuk och kissnödig. Nervositet heter det! Mu tyckte "Du kan ju inte vara så nervös för den här resan. Det är ju inte ens krig där nere. Ge dig..." Hon har rätt! Men detta är en helt ny form av resa. En sån man styr själv..
Nu måste jag hålla i passet så jag vet det är med. Ont i magen. Nervös?

Detta ska bli en bra vecka :))
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0