smock smock

They won't get out alive
Your ass grab it
And Kiss it goodbye
 

Kanske borde vara mitt nya motto? Det är mycket som borde vara när det handlar om mig. Mycket lite elakheter inom mig. Tragiskt! Men någon måste väl vara som jag med?!..
 
Har aft två små glass och ullätare här. För visst skulleMu komma med bullar och damsugare bara för jag vardukig och gav ungarna glass an at äta själ *sjutton oxå*
Men det var fint att ha dom här. Kollat barnkanalen så jag blir surrig i skallen. Men I Carly är rätt kul. Faktiskt ;) Nog om det. Nu ska det bytas om för att köras box å kick. Ska bli skönt!  Slå ur mig lite skit. Idag är mitt fokus på snabbheten. Är lite seg från paddlingen och tror inte styrka är det sombehöver sig en omgång.
 
Melon har fått det städat i buren på morgonen och nu har jag en träningsgarderob ÄNTLIGEN! som säkert kommer behöva modifieras. Men den är där dn ska Men.. jag har lite för mycket kläder. Och jag sår för det. Skulle nog inte behöva handla på rätt lång tid framöver. Och sen har jag hittat mitt mål som jag ska komma i i klädväg. Begrunda och ha en bra kväll! Jag ska svettas bort lite bullar ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0