jag ljuger så bra..?!



vaknade glad. bihålorna känns och i ärlighetensnamn vet jag ju att träna inte är det bästa mot värkande bihålor. men nu har jag inte tränat på dagar, fast jag gärna skulle vilja förklara gårdagens djungel-shopping som riktigt jobbigt. hur som är det på daxen så att säga! Så snart upp och klä mig för en promenad och sen är det kanotpolo. veckan som börjar ska det köras mycket ben och bara behålla större överkropps övningar är min tanke. Ska bli skönt att träna igen..
i eftermiddag är det städdag vid kanothuset. bryggan ska i och huset och runt om få sig en omgång. vi ska dessutom prata damlag. vi har inget helt lag till någon turnering i år och i min värld kvittar det. vi kan göra mycket kul här hemma på de 3 gångerna och så mycket billigare. satsa på att bygga ett riktigt damlag till nästa år!
satan vad det blåser ute. såfort vinden blåser bort målnen blir det sånt här fint väder. på gott å ont. som livet själv!!

nu har jag skrivit bort massa tid. skönt att få ligga kvar i sängen lite och njuta av söndagen i sig.
ha en kanondag där ute!!!
kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0