May. 04, 2013

kände mig rätt fullpackad när jag efter att tagit en powernap på Mu's soffa gick till affären och köpte keso och ost med alla påsar från dagens shopping. nu har jag ätit mig ordentligt onödigt mätt och tagit ett glas riktig juice. i morgon är jag frisk! idag är det mer hockey och efter gårdagens match hoppas jag dom gaskar upp sig och ser till att göra nått snyggt idag. men jag ska starta en surdeg, baka och om jag hinner, måla min sista köksstol. skön kväll! jävligt skön kväll..

klänningen är inköpt. likaså koftan och skona. det kan inte bli bättre just precis idag. utefter förutsättningarna! så lycka är väl det jag ska känna...
nu är det bara kroppen som ska i klänningen som ska trollas fram. med slit. och mer slit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0