när orken inte finns..

.. hur gör man då? vart ska jag hitta energi? gillar mitt jobb och ger allt där, istort alltid! men vilken energi har jag då till mitt riktiga liv? det som faktiskt räknas..
Just nu är skallen inte med i matchen alls och ögonen går i kors. rätt slut enkelt förklarat! men ikväll stundar oxå säsongens sista innepass i kanotpolon.. jag borde vara med! jag borde förbannat mycket jag ska ni veta.. men vart ska jag hitta energin till att göra bra ifrån mig där? vill inte gå dit och bli vrong, för det är dit det sluttar. jag vill ha energi på burk!!!!!!!
Ännu bättre är vetskapen att i morgon börjar jag 6.00 med min övertid. härligt gäng som ska jobba in lite kosing. kompensera mina sjukdagar på nästa lön tänkte jag! men inget lockar just nu..
och min kanot blev åter igen bortprioriterad. det är så illa så det finns inte.. vad ska jag då paddla i?
hatar att jag har alldeles för mycket måsten i mitt liv just nu.. verkligen hatar det!!!
eller ska jag bara skita i mig själv och köra ner i spåren? jag vet ju hur sånt slutar.. en människa som inte är jag bildas. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0