sågat innebandyspelare

vandrar sakta hem från ännu en kanon träning med klubben. Sista innebandyn för min del som missar nästa vecka då jag spelar i Essen. det luktar blommor och nyklippt gräs efter vägen. (självklart blandat med avgaser och sopor från människor som har ett för stressat liv för att gå eller inte bryr sig om saker runt sig?!) hur som är jag "slut som människa!" ska dra i en brun hårinpackning i håret när jag kommer hem. går sakta men säkert framåt. fundersam är oxå ett ord som passar på mig. på folk, på kommande helg, jobbet, mig själv, känslor och såklart vad vågen ska visa i morgon på jobbet. det är det tyngsta just för stunden. hur hårt alkoholen har tagit och lagt sig på kroppen. för har ätit jävligt bra för att vart 2dagars tokdrag! var svårt att sluta i söndags. jag hade kunnat fortsätta utan problem och sånt skrämmer mig faktiskt. men hade inte bytit bort det i efterhand iallafall. inte nu innan jag vägt mig iallafall!..
aja, bara lilla biten kvar nu. skakningarna är kvar.. men dom fetförtjänar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0