upp och ut, i sol, är det viktiga

inte vart det långt, inget mördartempo och absolut inte nått som är nått att rapportera i träningskalendern (möjligen som den uppvärmning det var) Men sanningen är att jag inte orkar. min kropp har hittat min svagaste punkt, att må illa. den tar fram det stup i ett och jag blir lika arg och kallsvettig varje gång. värst är det nog endå när jag bara sitter och fokuserar på kalla vindar och roliga saker för att få bort det. på jobbet... inomhus.. (fantasi är bra att ha!) inget förstör som min fobi för att kräkas. så det bekämpas, men svårt att hitta nått som funkar när jag är så envis måste jag erkänna.
hur som, väntar på Mu och ska till jobbet och köra lite styrka. väga in mig. rapportera till vår lilla peppgrupp hur det gått med målet till 1juni, jobba mig genom dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0