älskade pigga måndag

tror fylleångorna är påväg ur systemet på mig nu äntligen. har haft sömnrubbningar ultra inatt, måste sluta drömma och vandra runt och greja i sömnen. jag är rätt pigg endå faktiskt..

idag börjar min prova-på vecka! jag tar mig en vecka med soppor. jag har full koll på att det är svält, att kroppen tar musklerna till energi och att kroppen lagrar fett. bla bla bla. jag prövar att ge mig själv detta.jag ser det som en utmaning och presset i ett. det här ska jag allt klara! :) Får se hur taggad jag är på en första handbollsträning i morgon på den här nya livsstilen, men det tar vi då.
påse 1persiska; fullt godkänd!

Work work!
kramar/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0