äntligen morgon - kryper i kroppen

vaknade innan klockan. klurat på hur jag ska finansera min 700krs tankning igår till min bamsekombi! ;) mu gjorte ett försök med '-vad ska du med så stor bil till? behöver du det?' svaret är NEJ, så nu behöver ni inte klura på det heller. matlådan är fixad så ska bara packa, klä mig, diska. får se om 'nybilen' kör till Stockholm idag eller annars är K frisk. hoppas på det sista helt klart. försökte sparka igång en flirt igår men antingen är han otroligt dålig på att dissa folk eller så har han onödigt dåligt självförtroende. skit samma säger jag.. (buuuuubbelplastameeeeer) hörrni, kopenga visar blå himmel och sol ute. det måste firas med att stiga ur sängen tror jag ;) Är ju dax för frukost så!!!! :soppa soppa sooooopa! inte så mycket humor i den men endå..
ha en toppenlördag folks, jag ska sätta kropp och skalle på prov jag!/Elinen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0