en bit kvar- men i huvudet är jag redan hemma

å nu har jag mina sista 20 minuter i det här hotellrummet. har vart helt okej, litet trångt och mysigt. obekväma kuddar och kallt som f*n på rummet. men inte ekar det och underbara tjocka täcken. jag har inte packat, kollar nyhetsmorgon och planerar väldigt mycket kul. bla klurar jag hur jag ska göra min skohylla och hatthylla. japp, ska snickra ihop min egna, får se hur det går ;) Sen klurar jag på hur min säng känns. jag saknar den! å jag har massa tecknade filmer jag måste se och måste se när jag kommer hem.
nej dax å borsta tänderna och dra iväg på sista dagen i kursstolen. inte kul.. inte ok. svenskt program med mtrl på engelska?! seriöst? å detta betalar vi för? aja, kul med lite äventyr (nu när det snart är över)
skickar lite kryapådig kramar till min pappa oxå. stackarn är mansförkyld.
å snart musikhjälpen!!! läääängtar!!! :))

kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0