jag önskar..

.. att detta slit lönar sig
.. att jag hädanefter slutar vara nattuggla med en enorm kärlek för kudden
.. att tanken på saftiga vitlöksbaguetter far åt fanders
.. att jag slutar analysera, bara för en enda dag
.. å rätta till lite i skallen på mig. om ni såg det jag såg av mig själv skulle ni förstå vad jag menar. helt ärligt..
.. att någon kom hit med nå pinnar som kunde hålla upp mina ögon
.. och att jag får sova mer än 4timmar inatt!


.. och nu när jag endå håller på med en omöjlig önskelista. kan inte mina 2 senaste nätters drömmar bara få slå in lite lite granna? å då inte dom höga ninjasparkarna eller paniklöpet från en inte helt okänd människa med rätt grova problem, utan det andra. ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0