julmarknad med te & ost

japp, jag gör om det. fortsätter satsa på bubbelplast och fortsätter blanda min oberörda look med antydningar för reaktion. svag is eller stadig som en klippa? hur ska jag veta? sist slutade jag med bultande hjärta och floder på mina kinder. sist gjorde jag fel.. nu blir det säkert bara 'mindre fel' - eh, vem försöker jag lura?
K klämde många tankeställare i går. dels den uppfattningen han har av varför jag lämnade honom. jag kommenterade inte, fast jag ville söga emot. sanningen vet jag inte om den är bättre eller sämre och jag orkar inte dra igång nått. han känner sig själv bättre nu och är lycklig. jag är glad för honom! och så påpekade han det jag inte riktigt insett förr. jag KAN tydligen inte prata om vad jag känner för folk. jag svarar bara 'ytligt'. är jag så? jag vet inte!!!!!!! andra är helt enkelt viktigare än jag själv.. men hur ska andra kunna förstå när jag inte berättar så blodigt som jag känner allt. eller är det bara han? eller bara killar? eller bara dom där killarna som jag verkligen gillar?

Å där drog jag till med ett ärligt uttalande och tänker avsluta mitt bloggande för ikväll innan skrivandet ballar ur helt. tack familjen för en fin dag på färnajulmarknad! trött efter vattengympan nu och kommer sova gott! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0