Latare än latast

Jag är för första gången lite nyfiken på det här. Första gången på rätt länge.. Lite som en utmaning att förstå mig på fast på j*vligt dum egen risk. Skit samma! Allt blir bra bara jag fortsätter rulla in mig själv i bubbelplast...
 
Idag har jag skrivit på papper för bilen. I morgon får jag nyckeln i min hand. Ska ut å glida lite och fira med ännu en underbar soppa, såklart! Idag åt jag min första varma soppa- sparris. Den gjorde min kväll! Har legat och myst ner mig fullt påklädd under ett täcka i soffan och tittat new girl.
Jobbet är lite snurrigt då det är mycket `skit in, skit ut´ på mina beställningar, men det är bra med lite hjärngympa ibland. Bara fokusera och lösa det bit för bit. Synd bara att jag inte syns för det jag gör..
 
nej orkar inte tänka på det mer nu! Snabbfot, se till att bli frisk så vi kan springa boll snart igen. Klarar det INTE utan dig.. All energi och håller tummar att du blir frisk snart så jag kan kramas på dig!
 
Nu nattinatt/Elinen
 

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Du är bäst vännen. Det vet både du å jag. Va andra tycker är väldigt ointressant. De ser inte längre än näsorna räcker. Synd om dem. Tack för att du är min 💞

2013-11-14 @ 12:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0