ledig fredag, en lyx jag kan vänja mig vid

jag förbereder min dag stenhårt för morgondagen. kanske lite svårt att göra mig bekväm i nuet? hur som, man ser det väldigt tydligt på min semester. jag har haft 4 veckor i sommar varav 2 hände ihop. jag SPAR semester. för jag vet att i framtiden kommer jag vara glad över att jag har dem. då kommer jag behöva dem bättre. idag är min inställning ändrad (kan dock inte lova samma kloka i morgon) och jag ska börja ta mitt ledigt och faktiskt leva mitt liv och ta vara på min kropp. att vara ledig idag är underbart. (fast jag klurar på vad alla på jobbet pysslar med.. och sjukligt nog saknar lite) Dagen har såhär långt resulterat i ett stort vindspel i bambu i sovrumstaket, saker i hela hallen och då 4 påsar sopor, utemöblerna, tvätt som ska tvättas runt 5, en låda sommarkläder och en lång sladd med tillhörande arbetslampa. den fina presenten , nya kastruller, som jag fick av min familj har äntligen flyttat in i skåpet och ja.. allt får sig en omgång medans Rihannas radiolista spelas på Spotify. så har jag 2 val till julfesten jag plockat ihop. ett diskret lite mindre elinit kitt, kort, svart, fint som visar lite lagom kurvor. och ett mer utstickande fast långklänning, leopardmönstrat och skönt i allmänhet i sitt oåtsittande format. dock hjälper urringningen inte riktigt till att göra den diskretare heller. så vi får se.. klurar vidare. nu åter till röjandet! senare ska jag och min gamla vän E till Åsby och mysa runt. verkligen skitkul att hinna träffa henne. nåväl, ta hand om er nu!
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0