måndagsångest

helgen har bjudit på barndop med min bästa barndomsvän. så himla mysigt och fint. sen fortsatte helgen i en blandning av självhat och ensamhetsångest. kontrade det hela med att dra mig över till min Mu och knattarna för dumma mig 2. kanonbra film. skall ses igen å igen. sen hämta bröschan S i Kohlswa en sväng. söndag var familjemiddag och träning. jag är fortfarande i mitt självhat men tänker använda det till nått bra tillslut. jag måste se det fina med mig en dag, just nu ska jag bara andas i min ensamhet och göra allt för mig själv. jag är nog helt enkelt inte färdig för nått annat än..
fokus på att äta rätt, träna mig grym och krama på dem jag älskar.. lovely! två steg fram och ett bak..

idag är jag i lund igen för 2 dagars kurs. fick till en tvätttid på fredag.. så då ser det ut att bli storröj och julpynt för mig redan då. längtar faktiskt! ska försöka inte balla ur för storslaget bara ;)
Har krypit ner under 2toktjocka täcken och tänker sova gott. hoppas hotellfrukosten i morgon slår stort, som frukost ska!

kram på er/tjejen med hemlängtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0