söndagens vishet

dölj inte din natur, den du är - det blir så jobbigt när det slår dig i bakhuvudet sen..

Jag mår oförskämt bra! jag hade skitkul igår och det som mu såg som kvällens bästa ragg var bara en otroligt härlig vän (som dessutom hade sin sambo med sig) som försökte vara snäll å rädda mig från henne och hennes ragg. hon kan inte alltid sin sak den där Mu ;) jag fryser så jag skakar och mina ben å fötter är som isbitar. jag träffade min brors vänner ute som inte kände igen mig.. helt förståligt. och hon fick dansa, min särbo, i flera timmar. jag har ätit omelett och en burk vindruvor (nej Snabbfot, inga toabesök, jag har vätskebrist ;) ) Ska se om det blir en promenad ner till biginn för att handla och göra matlådor senare. ska bara bli varm först-om det är möjligt...
mer NCIS för mig, i min stickade tröja, under täcket!

Hoppas ni har en bra söndag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0