taggar till

'genom mina misstag har jag lärt mig mycket! så jag funderar faktiskt på att hinna göra några fler..'

Taggar handboll! idag ska det bli av.. med noll i blodcirkulation och kyla in i benmärgen ska jag ta mig iväg på ett efterlängtat träningspass. få känna på lite klister och döda ben å rumpa. ska byta om och hoppa i mina vantar och hoppas på mirakel med värme. mu tyckte jag var gul.. ja inte vet jag vad det är med mig, men jag bara ska iväg!! Lyssnar på magisk musik och bara njuter lite.
dax att röra på mig.
love and peace/E

ps: idag fick jag veta att antingen är jag så dum i huvudet att jag inte kan göra en apas jobb, eller så är Mu oförmögen att göra mitt jobb. tror inte på nått av det. skitsnack heter det!!! det luktar idioter.. låååång väg ds.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilket IQ kom med det uttalandet?? Någon jag ska ta ner på jorden, så säg till.
Krams

2013-11-23 @ 08:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0