tolkning

världen är full av dem.. och du gör dins utifrån ork, insikt, erfarenhet och massa faktorer som rubbar dig i din balans dagligen.

'i människan bor två vargar. en som innehåller ilska, vrede, avundsjuka, egoism, hat och våld. den andra kärlek, värme, förståelse, tillit, empati och medmänsklighet.
den du matar är den som vinner'

idag har jag sovit på Mu's axel efter jobbet. jag har ätit mitt andra mål sushi för denna vecka. jag har träffat härligt folk från klubben och jag har hittat min förhoppningsvis framtida bil. bara han kan rugga på priset lite så slår jag till direkt!
nu går ögonen i kors, snälla låt mig ha mer energi i morgon så jag slipper somna på kursen.. sånt är så onödigt och så pinsamt.

funderar på att lägga in fårskinnsfällen i sängen så jag slipper frysa så.. eller bara dra hem en karl och sno fast han i elementet- det funkar ju det med.. ;)
nog med galna knäppa idéer för ikväll. mer sömn, efter 2pn på 2 olika soffor idag. jag kan det mesta jag!

ta hand om er!!/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0