besviken

blir så förbannat ledsen när endel människor tror dom ser, hör eller kan tyda vad andra människor gör. i detta fall vad personen hävdar sig se att andra inte gör! det kväver mig! jag blir så ledsen.. varför slänga ur sig avundsjuka/bitterhet/hat/irritation på någon man inte känner? för känner man inte personen man pratar om så vet man aldrig hur det egentligen är. alltså sanningen..
men å andra sidan är jag rätt säker på att denna person redan bestämt sig i alla frågor, så varför skulle sanningen intressera?
fokusera på ditt, dina och det som du behöver och skit i andra. du har för mycket tid i din bitterhet. se vad du har istället.. (mycket av det jag drömmer om att en dag ha, minus din personlighet) jag kan erkänna det. mitt problem att jag låser mig vid allt hemskt människor gör mot varandra. varför gör vi så?
man kan inte älska alla, men det finns många sätt att lära sig förstå..

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0