bilar tillbaka genom södra sverige

som jag skrattat! E och Mu har haft högläsning på sina nya leksaker. visste ni att det ingick instruktioner på hur man använder den? en ganska ologisk.. men säkert bra iallafall. men det kändes som den vände sig till en kille och alla vet ju att killar aldrig läser instruktioner utan vill pilla, dona och testa sig fram. Brudarna har mätit diameter, det har känts på stunsen i öronen och glada svampansikten. jag bara skrattade.. vad ska en förare annars göra? ha ha! Nu är vi inne i fartskyltarnas meka och har ca 3timmar kvar hem. Rapar sushi-brunch och har köpt min första julmust nu på hemresan så jag fick gå på toa. hi hi..

Nu ska jag titta på vägen och dricka min Ramlösa kiwi innan jag drar en kräk.
kramar om//E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0